MENU
Jesteś tutaj: Strona głównaAktualności21 kg z łowiska Tuszynek

21 kg z łowiska Tuszynek

Dodano: 04.05.2017 11:10
Krzysztof Helwig podczas zasiadki na łowisku Tuszynek, ustanowił nowy rekord życiowy. Tak zrelacjonował nam tę wyprawę.

Patrząc na to co dzieje się z pogodą wiedzieliśmy, że za bardzo nie połowimy, ale co tam, ważne że będziemy nad wodą…Po pierwszej nocy ani „pika”, ale za to pogoda dostarczała nam cały czas wrażeń. Wieczorem deszcz, a rano mróz, ok – 5 st. Nie poddawaliśmy się i kombinowaliśmy jak przechytrzyć cwane miśki. Zmieniliśmy miejscówkę i przynęty. Godzina 15… krótkie „pi”. Podchodzę do kija i za chwilę „rola”. Chwytam wędkę, ale nic nie czuję. Wskakuję do pontonu i płynę na miejscówkę, ale nadal nic nie czuję. Wyplątuję żyłkę z kaczeńców, które już są prawie na powierzchni i nagle jest! Poczułem rybę, która powoli odpływała w stronę trzcin. 10 minut walki i miałem ją w podbieraku. Wiedziałem, że jest duża, ale  na brzegu, jak z Elcią ją ważyliśmy, nie mogłem uwierzyć, że to mój nowy rekord życiowy – 21 kg! Do końca zasiadki już nic nie złowiliśmy, ale to i tak będzie dla nas niezapomniane 48 h. Pozdrawiamy wszystkich pozytywnie zakręconych i do zobaczenia nad wodą.

GALERIA

• 21 kg z łowiska Tuszynek
Jeżeli chcesz nas poinformować o ważnym wydarzeniu pisz: redakcja@karpmax.pl.

KOMENTARZE - 21 kg z łowiska Tuszynek

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?