MENU
Jesteś tutaj:

7 pytań do Bartosza Dembińskiego, dyrektora Ryboma ...

7 pytań do Bartosza Dembińskiego, dyrektora Rybomanii

Dodano: 21.01.2019 18:20
wystaw ocenę:
12345
7 pytań do Bartosza Dembińskiego, dyrektora Rybomanii

Na początku lutego w Poznaniu odbędzie się kolejna edycja Rybomanii. Z tej okazji przeprowadziliśmy rozmowę z Bartoszem Dembińskim, dyrektorem targów. 


Karp Max: Jaką formułę przyjęliście na tegoroczną poznańską Rybomanię? 

Bartosz Dembiński: W porównaniu do poprzednich edycji Rybomanii zmienił się na pewno układ pawilonów. W tym roku Targi wędkarskie zajmują cały pawilon 5 – a jest to największy obiekt Międzynarodowych Targów Poznańskich  i jeszcze część pawilonu 5G. W tym ostatnim znajdzie się wspólna scena Rybomanii oraz Tarów Boatex - Targów Sprzętu Pływającego i Sportów Wodnych. Jednak prawdziwą perełką jest  pawilon 6, w którym oprócz Halowego Pucharu Europy w Castingu stworzyliśmy wraz z czołowymi producentami i dystrybutorami sprzętu – STREFĘ TRENDÓW! Nie można jej ominąć. To jest zdecydowanie punkt na mapie, który trzeba odwiedzić! 

KM: Udział w Targach sklepów i hurtowni wędkarskich w poprzednich latach zniechęcał niektóre duże firmy do wystawiania się. Czy coś w tym względzie uległo zmianie?


B.D.: Nie powiedziałbym, że zniechęcało to duże firmy – myślę, że wszyscy się zgodzimy, że sprzedaż sprzętu wędkarskiego jest integralną częścią Targów. Ale sytuacja wymagała ruchów z naszej strony i takie podjęliśmy i będziemy podejmować – choćby poprzez wyodrębnienie Strefy Trendów w pawilonie 6.

Według informacji, które otrzymałem właśnie od tych dużych firm, nie chodziło o zniechęcenie. Postanowiliśmy jednak wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych, zarówno kontrahentów jak i gości czy uczestników targów, i stworzyliśmy dwie strefy targowe. Wspomniana już przeze mnie STREFA TRENDÓW – z premierami i nowościami, stoiskami gigantów branży jest właśnie pokłonem w kierunku rozwijającej się współpracy Rybomanii i tychże firm. 

KM: Czy dostępne są dane (na podstawie Rybomanii Poznań z ostatnich 3 lat, jaki procent wystawców stanowiły firmy specjalizujące się w wędkarstwie karpiowym?

B.D: Na pewno jest to całkiem spora liczba. Ciężko mi mówić o konkretnym procencie. Myślę, że najlepiej zobrazuje to lista wystawców. Zarówno Wy jak i Wasi czytelnicy doskonale zdajecie sobie sprawę, jaki to ważny temat i jak dużą rolę odgrywa w życiu polskich wędkarzy. Nie dziwne więc jest, że możemy spotkać coraz więcej firm, producentów i samych produktów skierowanych do karpiarzy. My też to widzimy, dlatego po raz kolejny chcąc sprostać oczekiwaniom naszych gości – tworzymy Rybomanię na południu Polski, która skupia się głównie właśnie na tej grupie wędkarzy. Staramy się nadać odrębnego charakteru każdemu z trzech naszych wydarzeń. 



Zobacz kto będzie się wystawiał na Rybomanii w Poznaniu (1-3 lutego)


KM: Czy na podstawie kontaktów z firmami/wystawcami możesz określić jakie tendencje na rynku wędkarskim rysują się na przyszłe lata? 

B.D.: Polska w obecnym momencie rozwija się podobnie jak to ma miejsce w Wielkiej Brytanii. Wędkarstwo przenosi się na dobrze zaopatrzone łowiska, zadbane i zorganizowane kompleksowo, z coraz lepszymi warunkami dla wędkarzy. Rozwijają się prywatne łowiska, budząc coraz większe zainteresowanie. Jeśli chodzi o tendencje w sposobie łowienia to zdecydowanie króluje Metoda. Co do nadchodzącego roku i kolejnych sezonów: myślę, że sytuację wyjaśnią premiery i nowości zaprezentowane przez liderów rynku na Rybomanii.

KM: Jakie atrakcje szykujecie na poznańską Rybomanię?  

B.D.:  W tym roku poza symulatorami holu, Strefą Młodych będzie wiele stoisk z niesamowitymi atrakcjami – przy tworzeniu których Rybomania miała swój udział. Oczywiście mamy w zanadrzu coś dla najmłodszych, młodzieży jak i dla tych starszych wędkarzy. Wszystko będzie się kręciło wokół świetnej przygody. 

KM: W tym roku na stoisko „Karp Max” w Poznaniu zapraszamy przede wszystkim młodych łowców karpi. Stworzymy w tym celu specjalną Strefę Młodych (zresztą we współpracy z Rybomanią). Czy jednak oprócz tego Rybomania będzie proponować młodym wędkarzom jakieś inne atrakcje?  

B.D.: Stawiamy na rozwój młodych wędkarzy i mamy w planach na nadchodzący sezon  działania wspierające edukację dzieci i młodzieży. Jak wcześniej wspomniałem staramy się sprawić by każdy młody wędkarz znalazł dla siebie zajęcie podczas naszych targów. W tym roku nasze atrakcje w kierunku młodych są wynikiem współpracy wszystkich targów Pasji odbywających się w ten weekend. 

KM: Rybomania Tour to 3 imprezy targowe: Warszawa, Poznań i …. No właśnie, czy wiadomo już gdzie i w jakim terminie odbędzie się Rybomania Południe? 

B.D.: Pracujemy nad trzecim przystankiem tegorocznego Touru, jednak w tej chwili nie mogę zdradzić, ale… wszystko wskazuje na to, że widzimy się w województwie Śląskim w pierwszej połowie marca, i że nie będzie to Sosnowiec. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu pójdzie w świat oficjalna informacja dotycząca lokalizacji i daty! Także bądźcie czujni i śledźcie naszą stronę www.rybomania.com.pl i www.facebook.com/Rybomania


 
Jeżeli chcesz nas poinformować o ważnym wydarzeniu pisz: redakcja@karpmax.pl.

KOMENTARZE

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?

NAJWYŻEJ OCENIANE KOMENTARZE

Kupując bilet do kina nie usłyszę przy kasie: "Niech pan kupuje, jakiś film puścimy, dowie się pan później". Irytuje mnie promocja Rybomanii, sprzedaż biletów i brak jakichkolwiek informacji, kto będzie, jaki program, jakie atrakcje, a tak właśnie było, kiedy kupowałem bilet. Potem pojawia się na stronie Rybomanii jedna lista wystawców, której nawet nikomu nie chciało się posegregować alfabetycznie. Potem kolejna - już posegregowana - ale chyba nikt z organizatorów nawet nie pofatygował się, by dokonać jakiejś korekty literówek, np. Yahama Gorzów czy Sklęp Wędkarski Trotka. Wchodząc na stronę Rybomanii dowiaduję się, że "To już! Zaczynamy" i reklama targów z grudnia zeszłego roku w Warszawie. Jest 21 stycznia, a główny baner strony przypomina "Więcej informacji wkrótce". Ile można czekać? Czemu wszystko tak późno i w takim bałaganie? Szanowna Rybomanio, nie tędy droga. Szanujmy się, a nie bawmy w ciuciubabkę.
21.01.2019 21:26    autor: ~Rybożenada

WSZYSTKIE KOMENTARZE

A proszę jeszcze dyrektora zapytać, czy będzie akwarium z karpiami?
21.01.2019 20:30    autor: ~Robs
Nie ma w tym roku akwarium, rybomania pisała o tym.
21.01.2019 21:11    autor: ~jj
Kupując bilet do kina nie usłyszę przy kasie: "Niech pan kupuje, jakiś film puścimy, dowie się pan później". Irytuje mnie promocja Rybomanii, sprzedaż biletów i brak jakichkolwiek informacji, kto będzie, jaki program, jakie atrakcje, a tak właśnie było, kiedy kupowałem bilet. Potem pojawia się na stronie Rybomanii jedna lista wystawców, której nawet nikomu nie chciało się posegregować alfabetycznie. Potem kolejna - już posegregowana - ale chyba nikt z organizatorów nawet nie pofatygował się, by dokonać jakiejś korekty literówek, np. Yahama Gorzów czy Sklęp Wędkarski Trotka. Wchodząc na stronę Rybomanii dowiaduję się, że "To już! Zaczynamy" i reklama targów z grudnia zeszłego roku w Warszawie. Jest 21 stycznia, a główny baner strony przypomina "Więcej informacji wkrótce". Ile można czekać? Czemu wszystko tak późno i w takim bałaganie? Szanowna Rybomanio, nie tędy droga. Szanujmy się, a nie bawmy w ciuciubabkę.
21.01.2019 21:26    autor: ~Rybożenada
I dlaczego trzeba czekać do punkt 10.00 aby wjechać na wykupiony parking?
22.01.2019 12:56    autor: ~Lol
Właśnie. Ludzie jadą z całej Polski i często jesteśmy przed 10 ustawiam się w kolejkach by wjechać na targi. Mieszkańcy się denerwują. czego taka duża impreza a zawsze jest problem z wjazdem?
22.01.2019 17:11    autor: ~Darek
Właśnie nawiązując do wjazdu na teren targów samochodem jako zwiedzający z wykupionym biletem i kartą wjazdu.Z zeszłym roku stałem w kolejce już od 09:00 w sobotę.Po dojeździe pod bramę na ul.Śniadeckich zostaję zawrócony i poinformowany, że zakaz wjazdu dla zwiedzających.Można od 10:00.Sami tworzycie mega korki zamiast upłynnić przepływ na drogach i targach.Ludzie potem na hama jadą powodując zagrożenie i chęć bycia pierwszym.Uważam, że powinno to iść płynnie, w stronę klienta a nie na odwrót.
22.01.2019 17:15    autor: ~Bartek
Szkoda, że akwarium nie będzie. W tamtym roku rozdawali karpie. Kto chciał to brał, a jedynym warunkiem było nadstawić reklamówkę. Najlepiej taką z logo "rybomania".
22.01.2019 20:27    autor: ~Robs

Obserwuj nas

zamknij

ZALOGUJ SIĘ

Zapamiętaj mnie
zaloguj się przez swoje konto na facebooku
facebook
Nie masz konta, zarejestruj się: REJESTRACJA
zamknijMENU
 
Szanowny Użytkowniku
 
Chcielibyśmy Cię poinformować, że z dniem 25.05.2018 r. ulegają zmianie przepisy, na podstawie których przetwarzane są dane osobowe. Będą one dotyczyły wszystkich użytkowników. Zmiany wynikają z istotnych przyczyn, jakie stanowi wejście w życie przepisów europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które nakładają na nas obowiązek dostosowania regulaminu do nowych regulacji prawnych. 
 
Co to jest RODO?
RODO to skrót od Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, inny skrót często spotykany to GDPR (General Data Protection Regulation). Pełna nazwa aktu, który regulować będzie przetwarzanie danych osobowych to: „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
 
Główny cel wprowadzenia RODO to zmniejszenie zróżnicowania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych między poszczególnymi krajami UE oraz zwiększenie zabezpieczeń przetwarzania i ochrony danych osobowych, tak by przepisy prawa nadążały za zmieniającą się technologią.
 
Od kiedy RODO będzie obowiązywać?
27.04.2016 r. Parlament Europejski przyjął w drodze rozporządzenia zmianę prawa o ochronie danych osobowych. Wszystkie kraje Unii Europejskiej, w tym i Polska muszą dostosować swoje prawo do nowych przepisów, które będą bezpośrednio stosowane od 25.05.2018 r.
 
Co to są dane osobowe?
Dane osobowe są to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacja ma charakter osobowy, dopóki jest możliwe ustalenie, kogo ona dotyczy, a sama w sobie nie musi od razu określać tożsamości osoby. Muszą to być zatem informacje, które pozwalają na identyfikację, odróżnienie od innych, wskazują na osobę, jak również te informacje, które są źródłem wiedzy o osobie wyodrębnionej spośród innych osób. Warto pamiętać, że dane osobowe możemy znaleźć nie tylko w dowodzie osobistym czy paszporcie. Danymi będą również numer telefonu czy adres e-mail, a więc informacje, które często nie są chronione z należytą starannością.
 
 
Administrator danych oraz informacje kontaktowe
Administratorem danych jest Centrum Promocji Wędkarstwa Karpiowego Przemysław Mroczek; ul. Monte Cassino 6; 75-412 Koszalin. REGON: 330870429; NIP: 669-156-30-44. W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: k.matejek@karpmax.pl
 
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Twoje dane osobowe przetwarzamy do następujących celów:
 

Okres przez który dane będą przetwarzane
 
Komu przekazujemy
 
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą. 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, natomiast podanie danych w celu zarejestrowania na portalu lub po dokonaniu zakupu w sklepiku jest niezbędne. Konsekwencją odmowy będzie brak możliwości założenia konta lub realizacji zamówienia.  
 
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego  dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
 
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.