MENU
Jesteś tutaj:

JEDNA OPŁATA ZA WĘDKOWANIE NA WSZYSTKICH WODACH PZ ...

JEDNA OPŁATA ZA WĘDKOWANIE NA WSZYSTKICH WODACH PZW? PETYCJA W SIECI

Dodano: 09.01.2015 00:00
wystaw ocenę:
12345
JEDNA OPŁATA ZA WĘDKOWANIE NA WSZYSTKICH WODACH PZW? PETYCJA W SIECI
Obecnie w prawie każdym z 49 okręgów PZW obowiązuje inna opłata za wędkowanie. W praktyce wygląda to tak, że łowiąc w innym okręgu, niż ten do którego należymy, musimy dopłacić. Czasem różnice są diametralne, bo dajmy na to w okręgu kieleckim opłata całoroczna to 94 zł, a w Nowym Sączu już 310 zł. Także różne są opłaty za dzień wędkowania, od 15 do 55 zł. Mówimy tu o wodach nizinnych, bez uwgzlędnienia opłat za wody górskie. Poniżej zamieściliśmy tabelę składek z 2014 r. 
 
 
Ten stan rzeczy stara się zmienić Dawid Cygal, tworząc petycję, którą można podpisać TU. Według niego wprowadzenie jednej opłaty za wędkowanie na terenie kraju, przyczyni się poprawy sytuacji turystyki wędkarskiej, zapobiegnie odchodzeniu wędkarzy z PZW, wędkarze zaczną poznawać łowiska poza okręgiem, do którego należą.
 
 
 
 
 
"Podpisy będziemy też zbierać na targach wędkarskich w Zabrzu. Jak będzie ich kilkanaście tysięcy uderzymy do TV i Radia. To nie te czasy, że ktoś nie odebrał telefonu i po sprawie. Będziemy drążyć temat do bólu. Płacimy składki i mamy prawo się czegoś domagać." - napisał do nas autor petycji. 
 
 
Petycja znajduje się - TU. Jeśli ktoś zdecyduje się poprzeć patycję o wprowadzenie jednej opłaty wędkarskiej na całą Polskę, niech pamięta o podaniu prawidłowego adresu mailowego, na który zostanie wysłanie potwierdzenie, które należy "ręcznie" zaakceptować, by głos był ważny. 
Jeżeli chcesz nas poinformować o ważnym wydarzeniu pisz: redakcja@karpmax.pl.
TAGI:#petycja,   #PZW

KOMENTARZE

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?

NAJWYŻEJ OCENIANE KOMENTARZE

Popieram powinna być jedna karta na całą Polskę
1.05.2017 15:32    autor: ~Nie zrzeszony
Wędkarze całej Polski powinni zbuntować się i nie zapłacić w przyszłym roku składek, aby cały zarząd PZW nie miał z czego żyć.
18.12.2017 16:01    autor: ~Zbuntowany
PZw wędkowanie w całym kraju na jednej karcie
11.11.2018 13:56    autor: ~Olsztyn
To jest państwo w państwie posiadając opłaty składek nie mogę wędkować będąc na wakacjach w innym okręgu to jest chore W PZU jest za dużo darmozjadow na których idą nasze pieniądze
11.07.2018 22:41    autor: ~Zazenowany
ale przecież już tak było
1.07.2017 07:47    autor: ~apuszkin

WSZYSTKIE KOMENTARZE

Popieram powinna być jedna karta na całą Polskę
01.05.2017 15:32    autor: ~Nie zrzeszony
I do tego w rozsądnych pieniądzach.
12.12.2018 11:43    autor: ~Rybak
Tylko jedna karta na polske
08.01.2021 20:20    autor: ~DUDZIAK tadeusz
ciężko będzie odejść od koryta
12.02.2022 10:21    autor: ~maślak
Jedna karta na całą Polskę.Dosyć wyciągania pieniędzy za każde jezioro.
18.02.2022 09:55    autor: ~Ciechanów
ale przecież już tak było
01.07.2017 07:47    autor: ~apuszkin
juz TAK bylo ale wtedy dziadki nie mogly by zarabiac .. gdyz wszystko byloby zarzadzane centralnie a wiec na tym wygral by zarzad glowny i wedkarze
17.06.2018 13:20    autor: ~Marek
Wędkarze całej Polski powinni zbuntować się i nie zapłacić w przyszłym roku składek, aby cały zarząd PZW nie miał z czego żyć.
18.12.2017 16:01    autor: ~Zbuntowany
1. Powinno sie zliwkiwodowac PZW poprzez petycje do ministerstwa oraz premiera2. Skladka powinna byc OPLACA na poczcie i obowiazywac w calej PolsceDzieki takim zmianom stan rzek oraz jezior na pewno by sie poprawil, gdyz bylo by wiecej pieniedzy na zarybianie, ktore teraz sa przejadane w roznego rodzaju zarzadach....
17.06.2018 13:23    autor: ~Leszek_31
Dodatkowe opłaty zniechęcają wedkarzy i ich rodziny do wyjazdów, dlatego samorządów oraz turystyki to sa straty w milionach zlotych.....
17.06.2018 13:26    autor: ~Emilka_22
to jest zdzierstwo i glupota ze mieszkam w Krakowie oplacam karte i nie moge lowic w Malopolsce
07.02.2021 14:11    autor: ~Leszek Krzywicki
To jest państwo w państwie posiadając opłaty składek nie mogę wędkować będąc na wakacjach w innym okręgu to jest chore W PZU jest za dużo darmozjadow na których idą nasze pieniądze
11.07.2018 22:41    autor: ~Zazenowany
PZw wędkowanie w całym kraju na jednej karcie
11.11.2018 13:56    autor: ~Olsztyn
Dokładnie tak, to jest po prostu skandal i rozbój w biały dzień!
05.05.2019 14:17    autor: ~Wędkarz niedzielny
To jeszcze układ komunistyczny jak ZNP.
11.09.2021 20:41    autor: ~Marian
Popieram
31.01.2022 12:30    autor: ~Wojtek
Darmozjady!!!!!
12.12.2018 11:39    autor: ~Rybak
popieram jestem za jedną opłatą na całą Polskę
16.12.2018 11:29    autor: ~stanisław
Jedyna nadzieja w premierze który zainteresuje odpowiednie ministerstwa ... aby zajeły sie jednym z ostatnich bastionów postkomuchów w Zarządzie Głównym PZW ..to faktycznie państwo w państwie..... które TRWONI i PRZEJADA pieniądze ze składek członkowskich na PZW... A to zarybianie to pic na wode fotomontaż ..Jak można zarybiać rzeki i zbiorniki wydzielone narybkiem wielkości 1 cm. To przecież nic innego jak "pasza" dla wszelakich rybek od płotki po klenia ...Zarybianie powinno odbywać się narybkiem minim 10 cm. długości...Wtedy zda egzamin inaczej to statystyczne wyrzucanie pieniędzy w błoto...
28.12.2018 11:24    autor: ~amator pasjonat
POPIERAM JEDNA JEDYNA OPŁATA na POCZCIE ZA ZNACZEK NA CAŁĄ POLSKĘ...Rzeki górskie też powinny być opłacane na poczcie .... A za oszczędzoną kasę przeznaczyć na wzmożone kontrole ...
28.12.2018 11:28    autor: ~zawichost
popieram, jedna opłata roczna na całą polskę
07.11.2021 08:32    autor: ~Stanisław S. PZW Trzebnica
Jestem za opłatą karty na całą Polskę.Zlikwidować PZW a opłaty za kartę uiszczać na poczcie.Wtedy wyjeżdżając na wakacje nie będę musiał martwić się o dodatkowe zezwolenie .
17.02.2019 10:06    autor: ~Andrzej
to faktycznie jest państwo w państwie , popieram opłaty na poczcie i likwidacje P,Z.W.
03.03.2019 17:51    autor: ~To faktycznie jest Państwo w Państwie. Popieram opłaty na
Zdecydowanie jedna opłata jak dawniej. Przecież to chyba nie jest takie trudne ,jednym zarządzaniem można to zmienić. Byłoby to ułatwieniem nie martwilbym się gdzie kupić zezwolenia jadąc na wakacje.
12.05.2019 19:51    autor: maxklonko1974
W Czechach się opłaca na cały kraj i zobaczcie ile tam jest ryby u nas np. wpuszczają na zalew 600 kg karpia a tam 3 tony to jest różnica
22.06.2019 12:12    autor: ~Remik
Rozwalić to jak PZD
08.12.2019 13:15    autor: ~Bogdan
popieram powinna byc jedna oplata wszyskie wody w kraju a lesne dziadki zyc z emerytury
29.06.2019 14:18    autor: ~miko
Sensowna petycja ale to nigdy nie przejdzie.Za dużo kasy do stracenia.
04.10.2019 15:16    autor: ~Nie wedkarz
Jestem za jednorazowa opłata na całą Polskę
20.12.2019 14:57    autor: ~Kisielewski krzysztof
Popieram jak najbardziej! Nie ważne gdzie urlop i gdzie wakacje woda jest wszędzie... Płacimy! więc miejmy z tego frajdę w całej Polsce
28.01.2020 21:25    autor: ~Bizon 1985
Ten komentarz został ukryty przez użytkowników
kliknij tutaj aby zobaczyć komentarz
To co się teraz wyprawia w PZW to nic innego jak skok na kasę. Tak podzielili te wody, że nie raz zastanawiam się czy mogę tu łowić, czy nie i te chorendalne ceny!! Co roku to co raz większe składki, a ryb jak na lekarstwo - to gdzie te zarybianie, gdzie te pieniądze idą?? Jeszcze parę lat temu była składka jedna na cały kraj na wody nizinne plus dodatkowo górskie i co się poszło nad wodę to wracało się z rybką ;)). Serio jakiś bojkot by się przydał panowie i panie!!
22.04.2020 12:45    autor: ~Stealth
Moim zdaniem już byłoby super żeby jako okręg było całe województwo w którym jesteś zameldowany a nie jak mazowieckie a w ni dodatkowe okręgi np. Ciechanów przecież to też mazowieckie
29.04.2020 12:35    autor: ~Amur
Przecież to nie przejdzie za coś muszą utrzymywać prezesów i ich pociotków ?, realnie nie ma co liczyć cudu nie będzie
22.04.2020 17:33    autor: ~zak73
Powinno się zlikwidować PZW bo Tak jak w czasach komuny Cep Cepa Cepem Poganiał Tak PZW i Gspodarstwa Rybackie oraz prywatni dzierżawcy nie dbają o zarybianie a tylko o zyski jeziora są przez nich przełowione i wyjałowionie dużej ryby wtakim jezioże jak na lekarstwo powinien być jeden inspektorat wód śród lądowych nadzorujący połowy i zarybianie wszystkich wód śród lądowych i on pobierałby opłaty na całą polskię atak jak napisałem wyżj cep cepa cepem popiera
22.06.2020 08:53    autor: ~Były rybak zawodowy morski
Ktoś wie coś na te stare pismo do ministrów , bo złodzieje robią co chcą . Nawet jak chcę amatorsko pójść z córką trzy razy do rku dla rekreacji to muszę zapłacić ponad trzy stówy w dolnośląskim .Interpelacja nr 18898do ministra sportu i turystyki oraz ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiejw sprawie Polskiego Związku Wędkarskiego
23.06.2020 21:07    autor: ~Andrzej
jedna opłata na cały kraj ale rossadna a jak by to bylo prawo jazdy wazene w jednym woj . a w drugim by trzeba wykupic pozwolenie poruszania sie
03.07.2020 15:29    autor: ~edek
Bardzo dobra propozycja. Jestem za taką opłatą. Jedna karta na całą Polskę.Chętnie dołączę do szacownego grona popierającego ten pomysł. Pozdrawiam.
26.07.2020 11:28    autor: ~Wędkarz zrzeszony.
tego nie zmienimy.bylo 49 województw za Gierka ,zostało dziwnym trafem 49 okregow pzw.nie wiem o co chodzi ale nie przebijemy się przez leśnych dziadkow.ja już się z tym pogodziłem gdziekolwiek jade poza wroclaw place ,bo co zrobie.jade wypocząć ,a nie rozgladac się na boki za kontrola smutne to ,ale mysle ze nie przeskoczymy tego jeszcze przez dekade
28.07.2020 19:29    autor: ~marko49-60
Jedna opłata jestem za
14.08.2020 17:52    autor: ~Jarek P
Bardzo dobry pomysł czasem chciałbym powedkować na wodach pzw w rodzinnych stronach.To chore ze musze cos opłacac
26.10.2020 19:56    autor: ~maniek
Powinna być karta oczywiście za jakąś rozsądną opłatą na całą Polskę
28.12.2020 11:11    autor: ~Korytek Zbigniew
Tak powinno dojść do strajku i obalić te zasrane rządy tak jak komunę .Potrzebny jest mądry Bolek .
03.01.2021 10:20    autor: ~Kuba
Popieram powinna być jedna karta na całą Polskę
14.01.2021 11:07    autor: ~Maniek
Popieram powinna być jedna karta na całą Polskę
14.01.2021 11:07    autor: ~Maniek
I co tam popieracie już 6 lat i co ?
04.04.2021 16:29    autor: ~Andrzej Dolnośląskie
I nic,kolejny rok....
25.04.2021 10:06    autor: ~jd
Trzeba nagłośnić sprawę na szeroką skalę, zacząć nieustannie od portali społecznościowych, lokalnych gazet. Tylko, że Ci starzy wyjadacze z PZW rękami i zębami swoich stołków. Praktycznie na większości wód PZW Katowice stan łowisk jest w stanie opłakanym ( samemu trzeba przygotować, wręcz wykarczować sobie stanowisko, a nie mówiąc już o małej ilości i stanu zarybienia ( gdzie przykładowo ma być 3 tony narybku, a w rzeczywistości pół tony, reszta do komercji idzie) . Nasz amatorski połów ryb niedługo zaginie. Jednym słowem masakra
08.07.2021 22:01    autor: ~Zwolennik jednej karty na całą Polskę
Ludzie zrozumcie połowa pieniędzy które my płacimy idzie na utrzymanie zarządu druga część na zarybianie tylko n ie widać skutków płacimy co roku pzw istnieje nie wiem tylko co się stanie z wentkarzami żeby była jedna opłata trzeba zamknąć te mniejsze koła pzw to są duże pieniądze i wtedy można walczyć o opłatę i wted y nie będzie mi ktoś mówił że muszę utrzymać staż przecież straż bierze pieniążki za mandaty powiem tak mieszkam na wsi i chode na ryby i teraz tak koło warty są duże doły powstały gdy wylała warta i niema żadnego kontaktu z wartą pzw nic nie robi nie zarybianie ale mandat dostanę teraz trzeba coś z tym zrobić jeżeli jesteś głównym prezesem czy sekretarzem to rób coś a nie tylko gadać byle się pozbyć i wypić kawę a mają za to płacone pzw nie traktuje nas jako wentkarzy tylko jako debili którzy wierzą ze będzie lepiej nie będzie dopóki będziemy płacić tak dużo przecież gdy będziemy tyle płacić utymamy ich przy korytku
15.01.2022 13:16    autor: ~Robert
Płacę na Polski Związek Wędkarski więc powinienem mieć możliwość połowu w całej Polsce a nie tylko w swoim regionie. Zlikwidujcie regiony a pieniądze które są przeznaczone na ich utrzymanie przekażcie na zarybianie rzek !!!
06.01.2022 11:47    autor: ~Andrzej z Oświęcimia
1 z 2
POPRZEDNIA1 2NASTĘPNA

Obserwuj nas

zamknij

ZALOGUJ SIĘ

Zapamiętaj mnie
zaloguj się przez swoje konto na facebooku
facebook
Nie masz konta, zarejestruj się: REJESTRACJA
zamknijMENU
 
Szanowny Użytkowniku
 
Chcielibyśmy Cię poinformować, że z dniem 25.05.2018 r. ulegają zmianie przepisy, na podstawie których przetwarzane są dane osobowe. Będą one dotyczyły wszystkich użytkowników. Zmiany wynikają z istotnych przyczyn, jakie stanowi wejście w życie przepisów europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które nakładają na nas obowiązek dostosowania regulaminu do nowych regulacji prawnych. 
 
Co to jest RODO?
RODO to skrót od Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, inny skrót często spotykany to GDPR (General Data Protection Regulation). Pełna nazwa aktu, który regulować będzie przetwarzanie danych osobowych to: „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
 
Główny cel wprowadzenia RODO to zmniejszenie zróżnicowania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych między poszczególnymi krajami UE oraz zwiększenie zabezpieczeń przetwarzania i ochrony danych osobowych, tak by przepisy prawa nadążały za zmieniającą się technologią.
 
Od kiedy RODO będzie obowiązywać?
27.04.2016 r. Parlament Europejski przyjął w drodze rozporządzenia zmianę prawa o ochronie danych osobowych. Wszystkie kraje Unii Europejskiej, w tym i Polska muszą dostosować swoje prawo do nowych przepisów, które będą bezpośrednio stosowane od 25.05.2018 r.
 
Co to są dane osobowe?
Dane osobowe są to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacja ma charakter osobowy, dopóki jest możliwe ustalenie, kogo ona dotyczy, a sama w sobie nie musi od razu określać tożsamości osoby. Muszą to być zatem informacje, które pozwalają na identyfikację, odróżnienie od innych, wskazują na osobę, jak również te informacje, które są źródłem wiedzy o osobie wyodrębnionej spośród innych osób. Warto pamiętać, że dane osobowe możemy znaleźć nie tylko w dowodzie osobistym czy paszporcie. Danymi będą również numer telefonu czy adres e-mail, a więc informacje, które często nie są chronione z należytą starannością.
 
 
Administrator danych oraz informacje kontaktowe
Administratorem danych jest Centrum Promocji Wędkarstwa Karpiowego Przemysław Mroczek; ul. Monte Cassino 6; 75-412 Koszalin. REGON: 330870429; NIP: 669-156-30-44. W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: k.matejek@karpmax.pl
 
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Twoje dane osobowe przetwarzamy do następujących celów:
 

Okres przez który dane będą przetwarzane
 
Komu przekazujemy
 
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą. 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, natomiast podanie danych w celu zarejestrowania na portalu lub po dokonaniu zakupu w sklepiku jest niezbędne. Konsekwencją odmowy będzie brak możliwości założenia konta lub realizacji zamówienia.  
 
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego  dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
 
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.