MENU
Jesteś tutaj: Strona głównaAktualnościPrologic z ofertą własnych 23 kołowrotków karpiowy ...

Prologic z ofertą własnych 23 kołowrotków karpiowych

Dodano: 21.06.2021 12:18
wystaw ocenę:
12345
Prologic z ofertą własnych 23 kołowrotków karpiowych

Firma Svendsen Sport, właściciel Prologic i Savage Gear planuje wypuszczenie na rynek kołowrotków sygnowanych tymi markami. Jest to największy pojedynczy projekt w  historii 
firmy.


Skala planowanego startu jest olbrzymia W pierwszej fazie pojawią się łącznie 52 kołowrotki pod marką Savage Gear Predator oraz kolejne 23 kołowrotki karpiowe firmy Prologic. Svendsen już teraz przygotowuje swoje zespoły sprzedażowe tak, aby nowe kołowrotki znalazły się w sprzedaży jeszcze w 2021 r. 

Powagę tego ruchu podkreślają duże inwestycje firmy Svendsen we własne oprzyrządowanie, co oznacza, że wszystkie części wszystkich kołowrotków z nowej gamy zostały zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami firmy Svendsen.


W posunięciu mającym na celu wywołanie „wstrząsu sejsmicznego” w handlu i zapewnienie zauważalnych zmian wśród liderów rynku w sektorze kołowrotków, Svendsen wspiera wprowadzenie dalekosiężnej kampanii marketingowej prowadzonej przez byłego marketingowca Ferrari i Maserati.

Kampania promocyjna jest najbardziej szczegółowym planem marketingowym, jaki Svendsen Sport zrealizował. Jego sercem będzie skoncentrowanie się na „niemożliwej do skopiowania” specjalnej funkcji we wszystkich nowych kołowrotkach – specjalnie opracowanym smarze o nazwie DuraGrease, który podobno przewyższa wszystkie porównywalne produkty i zapewnia doskonałe działanie nowych kołowrotków Savage Gear i Prologic nawet w najzimniejszych warunkach.



Angling International rozmawiał Thomasem Sanotra, dyrektorem Produktu, Zakupów i Marketingu Svendsen Sport, który potwierdził rozległe ambicje firmy w tym sektorze, mówiąc:


Wchodzimy na rynek kołowrotków z pełną siłą naszych dwóch najpotężniejszych marek i robimy to właśnie teraz.


Dodał też:

To duży, odważny i zdecydowany ruch. Rodzaj ruchu, z którego słyniemy i spodziewamy się, że spowoduje natychmiastową i dramatyczną zmianę w sektorze. To największy pojedynczy projekt w naszej historii. Nasi klienci – i nasi konkurenci – wiedzą, że Svendsen Sport ma możliwości produkowania, dostarczania, wprowadzania na rynek i sprzedaży innowacyjnego nowego sprzętu i mogą oczekiwać, że włożymy całą naszą siłę, aby wytrzymać na rynku kołowrotków już od pierwszego dnia. Posiadamy wiedzę o produktach, aby wstrząsnąć rynkiem, a dzięki naszemu programowi Preferowanych Partnerów dla detalistów, możemy pomóc naszym klientom w maksymalizacji sprzedaży w sklepie. Uważamy, że będzie to odświeżająca zmiana na rynku kołowrotków, który w ostatnich latach był zdominowany przez garstkę większych graczy. Rynek stoi w miejscu od lat. Zmieniliśmy sektor przynęt i wędek i wierzymy, że możemy zrobić to samo z kołowrotkami. To właściwy czas, aby nasze dwie największe marki miały własne kołowrotki. Mają duże i lojalne grono fanów, którzy chcą pełnej gamy sprzętu swoich ulubionych marek. To ogromny krok, ale logiczny.


Pod kierownictwem dyrektora ds. rozwoju produktu, Roberta Valkeneera, zespół projektowy Svendsen stworzył gamę kołowrotków oferujących dobre funkcje w przystępnych cenach. Ale to DuraGrease zmienia zasady gry. Sanotra dodaje:
 

To wyróżnia się. Niespójność smaru, gdy robi się zimno, jest dobrze znanym problemem od dziesięcioleci. Ale zainwestowaliśmy dużo czasu i pieniędzy, aby stworzyć nowy smar z przedziałem roboczym od -30°C do 160°C. To znaczna poprawa wydajności. DuraGrease wzniosło kołowrotki na nowy poziom i tylko my to mamy.



Źródło: Angling International
Jeżeli chcesz nas poinformować o ważnym wydarzeniu pisz: redakcja@karpmax.pl.

KOMENTARZE

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?

Obserwuj nas

zamknij

ZALOGUJ SIĘ

Zapamiętaj mnie
zaloguj się przez swoje konto na facebooku
facebook
Nie masz konta, zarejestruj się: REJESTRACJA
zamknijMENU
 
Szanowny Użytkowniku
 
Chcielibyśmy Cię poinformować, że z dniem 25.05.2018 r. ulegają zmianie przepisy, na podstawie których przetwarzane są dane osobowe. Będą one dotyczyły wszystkich użytkowników. Zmiany wynikają z istotnych przyczyn, jakie stanowi wejście w życie przepisów europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które nakładają na nas obowiązek dostosowania regulaminu do nowych regulacji prawnych. 
 
Co to jest RODO?
RODO to skrót od Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, inny skrót często spotykany to GDPR (General Data Protection Regulation). Pełna nazwa aktu, który regulować będzie przetwarzanie danych osobowych to: „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
 
Główny cel wprowadzenia RODO to zmniejszenie zróżnicowania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych między poszczególnymi krajami UE oraz zwiększenie zabezpieczeń przetwarzania i ochrony danych osobowych, tak by przepisy prawa nadążały za zmieniającą się technologią.
 
Od kiedy RODO będzie obowiązywać?
27.04.2016 r. Parlament Europejski przyjął w drodze rozporządzenia zmianę prawa o ochronie danych osobowych. Wszystkie kraje Unii Europejskiej, w tym i Polska muszą dostosować swoje prawo do nowych przepisów, które będą bezpośrednio stosowane od 25.05.2018 r.
 
Co to są dane osobowe?
Dane osobowe są to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacja ma charakter osobowy, dopóki jest możliwe ustalenie, kogo ona dotyczy, a sama w sobie nie musi od razu określać tożsamości osoby. Muszą to być zatem informacje, które pozwalają na identyfikację, odróżnienie od innych, wskazują na osobę, jak również te informacje, które są źródłem wiedzy o osobie wyodrębnionej spośród innych osób. Warto pamiętać, że dane osobowe możemy znaleźć nie tylko w dowodzie osobistym czy paszporcie. Danymi będą również numer telefonu czy adres e-mail, a więc informacje, które często nie są chronione z należytą starannością.
 
 
Administrator danych oraz informacje kontaktowe
Administratorem danych jest Centrum Promocji Wędkarstwa Karpiowego Przemysław Mroczek; ul. Monte Cassino 6; 75-412 Koszalin. REGON: 330870429; NIP: 669-156-30-44. W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: k.matejek@karpmax.pl
 
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Twoje dane osobowe przetwarzamy do następujących celów:
 

Okres przez który dane będą przetwarzane
 
Komu przekazujemy
 
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą. 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, natomiast podanie danych w celu zarejestrowania na portalu lub po dokonaniu zakupu w sklepiku jest niezbędne. Konsekwencją odmowy będzie brak możliwości założenia konta lub realizacji zamówienia.  
 
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego  dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
 
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.