MENU
Jesteś tutaj: Strona głównaAktualności"PZW DRWI Z NAS I WZYWA POLICJĘ"

"PZW DRWI Z NAS I WZYWA POLICJĘ"

Dodano: 01.12.2016 14:13
wystaw ocenę:
12345
"PZW DRWI Z NAS I WZYWA POLICJĘ"
Adrian Modzelewski nawołuje wędkarzy do większej aktywności na rzecz poprawy stanu naszych wód i realnego wspierania akcji typu "Panie tu nie ma ryb"

We vlogu odwołuje się do protestu, który odbył się w tym roku w Warszawie, pod siedzibą PZW. Ubolewa m.in. nad niską frekwencją, która nie idzie w parze z zainteresowaniem sprawą w internecie. 


 


Władze PZW nie chcą z nami rozmawiać... drwią z nas i wzywają policję..to jest żałosne...powinniśmy tam wszyscy być...kilka tysięcy osób, a nie sto - Słyszymy w filmie.




Jeżeli chcesz nas poinformować o ważnym wydarzeniu pisz: redakcja@karpmax.pl.

KOMENTARZE

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?

NAJWYŻEJ OCENIANE KOMENTARZE

To niech każde koło zbierze się i zrobi wyjazd na takie zebranie albo zacisnąć żeby i naprawdę nie opłacić w danym roku karty wędkarskiej jak by to zrobiło 90%osób myślę że dało by im do myślenia ale każdy myśli że jakoś to będzie ale niestety
1.12.2016 16:22    autor: ~DG
popieram najwyszy czas wyplemic to betonowe niereformowalne zgromadzenie kolesi
1.12.2016 18:12    autor: ~tadeusz bednarz
NIE PŁACĘ już kilka lat .....mówiłem walczyłem z betonem na zebraniach i .......du...azobaczcie w necie artykuły i relacje z "zarybienia" Warty........BYŁEM.....śmiech i porażka....firma (władza wie kto ale itd.itd) wytruła ryby w ilosci kilkunastu ton w rz.Warcie...ryby pokaźne niektóre rekordowezarybienie?......ok. 1 miliona narybku "palczaków" ....ŚMIECH i TRAGEDIAza nim część tych ryb osiągnie słuszny rozmiar ja bedę juz wąchał kwiatki od dołu
2.12.2016 09:32    autor: ~helikon13
Tu nie ma ryb. Zaden komentarz nie oddaje lepiej stanu lowisk pzw.
1.12.2016 18:41    autor: ~Miszcz wronka
Petycja do Ministerstwa w sprawie zmiany umów dzierżawy wód od rzgw tam jest wymóg odłowu to trzeba zmienić rozbić od zewnątrz
1.12.2016 19:48    autor: ~Wojtek karp team Trójmiasto

WSZYSTKIE KOMENTARZE

swieta racja.popieram w calosci.pozdro robsson podkarpacie
01.12.2016 16:04    autor: ~robsson
To niech każde koło zbierze się i zrobi wyjazd na takie zebranie albo zacisnąć żeby i naprawdę nie opłacić w danym roku karty wędkarskiej jak by to zrobiło 90%osób myślę że dało by im do myślenia ale każdy myśli że jakoś to będzie ale niestety
01.12.2016 16:22    autor: ~DG
popieram najwyszy czas wyplemic to betonowe niereformowalne zgromadzenie kolesi
01.12.2016 18:12    autor: ~tadeusz bednarz
Trochę walka z wiatrakami, trzeba poczekać, czas zrobi swoje....
01.12.2016 18:28    autor: ~mr czas
Szczerze?To nasza wina a nie pzw.Bo my jako wędkarze g*wno robimy...
02.12.2016 13:44    autor: ~~Miszcz wronka
Tu nie ma ryb. Zaden komentarz nie oddaje lepiej stanu lowisk pzw.
01.12.2016 18:41    autor: ~Miszcz wronka
Panowie na jeziorach administrowanych przez Szwaderki jest jeszcze gorzej
02.12.2016 13:40    autor: ~wedkarz
szkoda że pan Ziobro nie jest zapalonym wędkarzem może posadziłby ten cały "zarząd" pzw bo napewno byłoby za co...
01.12.2016 19:11    autor: ~ML
Petycja do Ministerstwa w sprawie zmiany umów dzierżawy wód od rzgw tam jest wymóg odłowu to trzeba zmienić rozbić od zewnątrz
01.12.2016 19:48    autor: ~Wojtek karp team Trójmiasto
http://www.pzw.org.pl/for um/index.php?PHPSESSID=dh s5q53po4vvseicagpt3c29k5& topic=4397.msg29997;topic seen#new
02.12.2016 07:09    autor: ~Jakub
NIE PŁACĘ już kilka lat .....mówiłem walczyłem z betonem na zebraniach i .......du...azobaczcie w necie artykuły i relacje z "zarybienia" Warty........BYŁEM..... miech i porażka....firma (władza wie kto ale itd.itd) wytruła ryby w ilosci kilkunastu ton w rz.Warcie...ryby pokaźne niektóre rekordowezarybienie?..... .ok. 1 miliona narybku "palczaków" ....ŚMIECH i TRAGEDIAza nim część tych ryb osiągnie słuszny rozmiar ja bedę juz wąchał kwiatki od dołu
02.12.2016 09:32    autor: ~helikon13
Dokładnie, ręce opadają
02.12.2016 09:59    autor: ~Janek
Obudzcie sie zakończcie ten cyrkLudzie mają głęboko w dupie jakieś warszawsie kałuże z sieciami...A ta cała akcja nie jest dla wszystkich tylko przeciwko sieciom na jednym łowisku.Panie Adrianie fimem o tej pseudo akcji się Pan nie wybije.I jak nie ma ryb to skończcie sie z nimi pokazywać bo to zwykła błazenada.Ludzie z was leją po nogawkach...Sam karpiuje i na PZW i na komercjach.Jakoś potrafiłem w tym seoznie na PZW złowić piękne amury (12 i 13,4kg)i miśka 22kg.Tępe pały muszą zrozumieć ,że jak sie nie potrafi to się nie złowi.
02.12.2016 13:41    autor: ~Błażej SN (NO KILL !)
Jeśli łowisz miski to nie jesteś wędkarzem tylko karpiarzem czyli sypiesz tony jakiegoś gówna które zakwaszają wodę a nie umiesz złowić płotki, a już nie wspomnę o szczupaku czy sandaczu w dupie mam twoje karpie w wodach PZW ma być zarybiane różnymi gatunkami za to płacimy na zarybianie i zagospodarowanie wód a większość łowisk wygląda jak jakieś szamba nie robi się nic.
02.12.2016 23:40    autor: ~zibi
Panie Adrianie!Zajmie się Pan lepiej karpiami...
02.12.2016 13:42    autor: ~Wanda Pojutrze
Proszę pisać na forach na yt i podać godzinę i datę spotkania i zrobimy razem porządek.
02.12.2016 14:40    autor: ~polok
ble ble ble , wierzycie w te karpie jak ja kiedyś w Wałęsę.Przyjdzie czas i wszyscy oprzytomnieją
02.12.2016 16:48    autor: ~były karpiarz
Przy zarybieniu wód pzw, przyjeżdża tzw. komisja z koła, którego dotyczy zarybienie i ona "nadzoruje" to zarybienie-jak, a no w samochodach mają wiadra, kalfasy i worki (przykład z mojego podwórka, nie dotyczy wszystkich) jak zrobiło się głośno to przy zarybieniu, pojawiła się waga bo wcześniej ryba szła do wody z rękawa i nie można było stwierdzić czy poszło 100 kg czy 300 kg. Wędkarze też robią swoje. Tu musi zmienić się mentalność.
02.12.2016 22:15    autor: ~PEZEWUS
Popieram kolegów poniżej i pytam pana Adriana a kto wiedział o takiej akcji ja o niej dowiedziałem się bo gdzieś przypadkiem na mojej skrzynce pojawił się ten apel. Zorganizujcie akcje ale wcześniej odpowiednio nagłośnijcie ją biorę urlop i jadę. Zrobi tak wielu wędkarzy ale muszą być o takiej akcji poinformowani.
02.12.2016 23:32    autor: ~zibi
Pamiętajmy, że oprócz w/w akcji, która jest jak najbardziej zasadna i potrzebna, należy też wywierać nacisk na poziomie kół. Każde walne zebranie w kołach na zakończenie roku jest dobrą okazją aby pokazać swoje wątpliwości i niezadowolenie. Tym czasem na koniec roku do koła przychodzi kilka osób, najczęściej wąskie grono i za wyjątkiem zjedzenia kilku ciastek i wypicia czegoś tam, to tyle. Jeżeli w skali całego kraju na walnych zebraniach kół, zacznie pojawiać się duża liczba członków i zadawać pytania, często kłopotliwe to kwestia czasu, jak zacznie się coś topić. Wędkarze maja potężne argumenty w ręku wystarczy tylko je wykorzystać.
03.12.2016 11:14    autor: ~PEZEWUS
Znam tego tego pana Satrunina z Wyszkowa.Niech pokaże zdjęcia z okazami co miał robione w mieszkaniu.Wszystkie zawsze zabiera.Mało tego sprowadza innych na miejscówki.Pewnie ma w tym jakiś interes.Poszukajcie starych numerów gazety Nowy Wyszkowiak.Jest tam nawet ze mną na zdjęciu.A teraz gwiazdorzy bo z prezesem koła się nie umie dogadać...
03.12.2016 22:15    autor: ~Stanisław R.-Wyszków
Nie ktoś się za to weźmie ktoś mądry inteligentny znający się choć trochę na prawie i działa bo jego nie będą zbywać prostymi tekstami a o poparcie gdyby trzeba było zebrać podpisy jakiegoś poparcia czy pozwu z tym nie będzie problemu. PZW to jest taki beton który znalazł sobie sposób na życie i zwykły człowiek wędkarz nic nie zdziała ale jacyś wędkarze prawnicy, urzędnicy dotarli by do odpowiedniego ministerstwa i przedstawili naszą petycję i rozgoryczenie zwykłym nieróbstwem i ignorancja władz okręgów PZW.
05.08.2019 12:38    autor: ~zibi
Jako prawnik napiszę parę słów. Rzecz nie w prawie. Główną przeszkodą jest mentalność 99% członków PZW. Pan na filmiku stawia diagnozę typową dla tej większości - zwalając winę na PZW i kłusowników. Proszę jednak w swoich okręgach poczynić na podstawie operatów obliczenia arytmetyczne. Dla przykładu ekosytem konkretnej, nizinnej zaporówki o powierzczni 800 ha, ma zgodnie z operatem szacunkowym zdolność odtworzeniową ok. 24 tony rocznie (przy założeniu, że jest niezdegradowany). Na zbiornik ten sprzedawano w latach jego świetności po 7.000 zewoleń rocznie. Jeśli każdy z tych 7.000 wędkarzy wziął w ciągu roku średnio 10 ryb o wadze średnio 1,5 kg , to przez rok ze zbiornika zniknęło 105 ton ryb. Żeby utrzymać równowagę zarybienia musiałyby wynosić 80 ton rocznie. Zniszczenie ekosystemu odbyło się w majestacie prawa, zgodnie z limitami obowiązującymi w RAPR. Żaden wędkarz nie czuje się winny. No kill ? Pod siedzibą PZW byłoby 100.000 tysięcy wędkarzy a nie kilkuset.
12.08.2019 22:16    autor: ~niebora

Obserwuj nas

zamknij

ZALOGUJ SIĘ

Zapamiętaj mnie
zaloguj się przez swoje konto na facebooku
facebook
Nie masz konta, zarejestruj się: REJESTRACJA
zamknijMENU
 
Szanowny Użytkowniku
 
Chcielibyśmy Cię poinformować, że z dniem 25.05.2018 r. ulegają zmianie przepisy, na podstawie których przetwarzane są dane osobowe. Będą one dotyczyły wszystkich użytkowników. Zmiany wynikają z istotnych przyczyn, jakie stanowi wejście w życie przepisów europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które nakładają na nas obowiązek dostosowania regulaminu do nowych regulacji prawnych. 
 
Co to jest RODO?
RODO to skrót od Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, inny skrót często spotykany to GDPR (General Data Protection Regulation). Pełna nazwa aktu, który regulować będzie przetwarzanie danych osobowych to: „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
 
Główny cel wprowadzenia RODO to zmniejszenie zróżnicowania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych między poszczególnymi krajami UE oraz zwiększenie zabezpieczeń przetwarzania i ochrony danych osobowych, tak by przepisy prawa nadążały za zmieniającą się technologią.
 
Od kiedy RODO będzie obowiązywać?
27.04.2016 r. Parlament Europejski przyjął w drodze rozporządzenia zmianę prawa o ochronie danych osobowych. Wszystkie kraje Unii Europejskiej, w tym i Polska muszą dostosować swoje prawo do nowych przepisów, które będą bezpośrednio stosowane od 25.05.2018 r.
 
Co to są dane osobowe?
Dane osobowe są to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacja ma charakter osobowy, dopóki jest możliwe ustalenie, kogo ona dotyczy, a sama w sobie nie musi od razu określać tożsamości osoby. Muszą to być zatem informacje, które pozwalają na identyfikację, odróżnienie od innych, wskazują na osobę, jak również te informacje, które są źródłem wiedzy o osobie wyodrębnionej spośród innych osób. Warto pamiętać, że dane osobowe możemy znaleźć nie tylko w dowodzie osobistym czy paszporcie. Danymi będą również numer telefonu czy adres e-mail, a więc informacje, które często nie są chronione z należytą starannością.
 
 
Administrator danych oraz informacje kontaktowe
Administratorem danych jest Centrum Promocji Wędkarstwa Karpiowego Przemysław Mroczek; ul. Monte Cassino 6; 75-412 Koszalin. REGON: 330870429; NIP: 669-156-30-44. W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: k.matejek@karpmax.pl
 
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Twoje dane osobowe przetwarzamy do następujących celów:
 

Okres przez który dane będą przetwarzane
 
Komu przekazujemy
 
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą. 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, natomiast podanie danych w celu zarejestrowania na portalu lub po dokonaniu zakupu w sklepiku jest niezbędne. Konsekwencją odmowy będzie brak możliwości założenia konta lub realizacji zamówienia.  
 
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego  dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
 
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.