MENU
Jesteś tutaj: Strona głównaAktualnościStanisław Warzocha złowił w zbiorniku rybnickim ka ...

Stanisław Warzocha złowił w zbiorniku rybnickim karpia 27 kg

Dodano: 06.03.2013 00:00

"Przygodę z karpiami na zbiorniku Rybnik rozpocząłem dopiero w tym roku. Niżej opisana zasiadka przyniosła długo oczekiwany sukces w postaci karpia  o wadze 27,2 g.

Na dwudniową zasiadkę umówiłem się z kolegą Pawłem Adamczykiem. Nad zalew przyjechaliśmy 26.02.2013r. o 4.00,  po przygotowaniu stanowisk, wywieźliśmy zestawy łódką zdalnie sterowaną na sporą odległość, około 200m od brzegu. W pierwszym dniu nie miałem brań.

Następnego dnia 27.02. po zanęceniu pelletem i kulkami oraz wywiezieniu zestawów do wieczora nic na moich zestawach się nie działo. Dopiero o godzinie 19.10  sygnalizator i centralka zagrały  długo oczekiwaną, tak miłą dla każdego wędkarza melodię.

Karp z dużą szybkością wybierał żyłkę z kołowrotka. Po zacięciu poczułem duży opór na wędce, ale karp w miarę spokojnie pozwalał się holować. Kilkunastometrowe odjazdy zaczął robić dopiero w pobliżu brzegu.

Stanisław Warzocha złowił w zbiorniku rybnickim karpia 27 kg #1

Po kilku takich próbach pozwolił się wprowadzić do podbieraka. Świadkami połowu i ważenia byli koledzy z Zabrzańskiego Teamu Karpiowego, waga wskazała 28,4kg wraz z siatką, która to ważyła 1,2kg. Po zrobieniu kilku fotek ryba została szybko wypuszczona do wody w bardzo dobrej kondycji.

Karp został złowiony na 2  kulki 18mm Plum Pepper Power Shot Baits (śliwka z pieprzem) produkowane przez Bandit Carp, a otrzymane tydzień wcześniej od Krzysia Sikory, którego spotkaliśmy na zasiadce karpiowej w Rybniku. Krzysiu dzięki!

Stanisław Warzocha złowił w zbiorniku rybnickim karpia 27 kg #2

Zestaw składał się z haczyka Executor genesis xs nr 2 i plecionki Slimsilk Stripper w otulinie oraz Limpit Leadcore wszystko z Tandem Baits, ciężarek 125g z krętlikiem , żyłka 0,36 Kryston, wędka Shimano Beast Master 13 ft 3 lbs, kołowrotek Shimano BBLC, oraz wspomniane sygnalizatory Vimarko Vpro – XTR z centralką. Temperatura powietrza  –10C temperatura wody  +13 0C, księżyc w pełni.

Stanisław Warzocha złowił w zbiorniku rybnickim karpia 27 kg #3

Jest to pierwsza ryba powyżej 20kg złowiona przeze mnie. Do tej pory mój rekord życiowy to ryba o wadze 16kg 500g.

Serdeczne podziękowania dla dwójki kolegów o imieniu Paweł, którzy uczyli mnie wędkarstwa karpiowego i służą mi dobrą radą".

GALERIA

• Stanisław Warzocha złowił w zbiorniku rybnickim karpia 27 kg
Jeżeli chcesz nas poinformować o ważnym wydarzeniu pisz: redakcja@karpmax.pl.

KOMENTARZE - Stanisław Warzocha złowił w zbiorniku rybnickim karpia 27 kg

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?
avatar Powinieneś rzucić sie na kolana i wyć jak wilk do księżyca :) hehe Nie jeden z nas bawi się w łowienie kilka dobrych lat i jeszcze takiego okazu jak Twój nie złowił. Gratulacje. Może w tym roku coś z 2 w przodzie da się sfotografować :)hmmmm.....
06.03.2013 21:00    autor: dominik_231
Piękny połów, ale Pan Stanisław to chyba trochę dłużej łowi karpie, a pisze, że przygodę na Rybniku rozpoczął dopiero w tym roku, a nie, że rozpoczął karpiowanie w ogóle. No przynajmniej ja tak to rozumiem. Pozdrawiam.