MENU
Jesteś tutaj: Strona głównaAktualnościTU LICZYŁA SIĘ DŁUGOŚĆ, NIE WAGA KARPIA - POLACY N ...

TU LICZYŁA SIĘ DŁUGOŚĆ, NIE WAGA KARPIA - POLACY NA ZAWODACH W HOLANDII

Dodano: 21.06.2016 14:56
Marcin Gajdamowicz i Rafał Wiench 17 czerwca, jako jedyna polska drużyna, wzięli udział w holenderskich zawodach karpiowych. Poznajcie ich wrażenia z tej imprezy.

Od samego początku pełne zaskoczenie ponieważ karpie nie były ważone tylko mierzone i ich długość sumowana, ale to było dla nas bez znaczenia. My i tak mieliśmy swój plan, a mianowicie było to pokazanie Holendrom, że Polak też potrafi szanować rybę i uczciwie rywalizować. Po zameldowaniu się na parkingu widać było niezadowolone miny naszych przeciwników, gdyż odrazy zauważyli auto na polskich tablicach. Jednak nie mieli wyjścia  musieli nas zaakceptować. Rafałowi przyszło to znacznie łatwiej gdyż mówił po holendersku. Mi z angielskim było znacznie trudniej zdobyć ich zaufanie.
Po krótkiej rozmowie z organizatorem przyszedł czas na losowanie stanowisk. Tym zajął się Rafał, po czym udaliśmy się na miejsce, a że już wodę trochę poznaliśmy wcześniej to wiedzieliśmy gdzie postawić zestawy. Bez większego planowania rozłożyliśmy się i czekaliśmy na sygnał startowy.
W końcu nadszedł ten moment łódka zanętowa wraz z zestawem powędrowała do wody na wcześniej obrane miejsca . Na pierwsze branie nie musieliśmy długo czekać, bo już po 4 godzinach był odjazd. Ku naszemu zdziwieniu ryba niezwykle lekko szła. Szybko się zorientowaliśmy, że to leszcz, około 3 kg. Do godziny 13-stej były jeszcze 2 aż w końcu ... u Rafała zacięcie, wędka się gnie. Po emocjonującym holu karpik ląduje na macie, waga wskazuje 8,5 kg.
Rafał udał się po sędziego i matę do mierzenia, która wskazała 79cm. Po odkażeniu pyszczka szybka sesja zdjęciowa i rybka wraca do siebie. Sędzia nadzorujący był bardzo zadowolony i chyba zdziwiony, że mieliśmy coś takiego jak odkażacz.
Niestety to był pierwszy i ostatni nasz misiek. Na szczęście dla nas zmienna pogoda wszystkich traktowała tak samo i podczas tych zawodów zostało wyjęte tylko 12 naszych milusińskich.  Nasz dał nam miejsce tuż za podium. Brakło nam 5 cm do 3 miejsca ale i tak byliśmy zadowoleni. A czy udało nam się chodź trochę zmienić nastawienie do polskich karpiaży tego nie wiem, ale w stosunku do nas na pewno.

GALERIA

• TU LICZYŁA SIĘ DŁUGOŚĆ, NIE WAGA KARPIA - POLACY NA ZAWODACH W HOLANDII
  • DSC_0115
  • DSC_0127
Jeżeli chcesz nas poinformować o ważnym wydarzeniu pisz: redakcja@karpmax.pl.

KOMENTARZE - TU LICZYŁA SIĘ DŁUGOŚĆ, NIE WAGA KARPIA - POLACY NA ZAWODACH W HOLANDII

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?