MENU
Jesteś tutaj: Strona głównaAktualnościUDANY DEBIUT RYBOMANII W LUBLINIE

UDANY DEBIUT RYBOMANII W LUBLINIE

Dodano: 03.12.2014 00:00
wystaw ocenę:
12345
UDANY DEBIUT RYBOMANII W LUBLINIE
W Targach Rybomania Lublin wzięło udział łącznie 80 wystawców prezentujących na powierzchni 6 500 mkw. ponad 100 marek. Największą atrakcją imprezy było gigantyczne akwarium oraz prowadzone przy nim pokazy. Wielki zbiornik rodem z Portugalii pomieścił 23 000 litrów wody 
oraz kilkadziesiąt gatunków ryb, takich jak bassy, sumy, okonie, pstrągi, szczupaki, płocie, jesiotry oraz szczupaki. To właśnie one stanowiły głównych bohaterów pokazów prowadzonych przez: Piotra Talmę, Mirosława Pieślaka, Radosława Witólskiego, Pawła Kołodziejczyka, Michała Pindelskiego, Tomasza Duera i Radosława Bitowta.
 
 
- Wielki sukces, którego skala nawet nas zaskoczyła, to suma ogromnego zaangażowania wystawców, wyrazu zaufania zwiedzających i siły marki RYBOMANIA – mówi Piotr Kamiński, dyrektor projektu. – Pełna synchronizacja współpracy tych trzech ogniw zagwarantowała nam dobrą zabawę podczas dwóch targowych dni, których centralnym i najważniejszym elementem były stoiska wystawców – wyjaśnia. – Dziękując za minioną edycję z pełną odpowiedzialnością przyznać mogę, że ten wspaniały debiut to dopiero początek naszego dzielenia się z miłośnikami wędkarstwa wspaniałym wydarzeniem, w kalendarium którego Lublin wpiszemy na stałe – podkreśla
z entuzjazmem Piotr Kamiński. 
 
 
 
Targowi goście gorącymi brawami przywitali zwycięzców World Carp Classic 2014. Andrzej Walczak, Krzysztof Charmuszko oraz Gabriel Starzec znaleźli czas, aby zgromadzonej pod sceną publiczności opowiedzieć o emocjach towarzyszącym wędkarskiej rywalizacji, sposobach na sukces i metodach, które w ich przypadku okazały się najskuteczniejszymi. 
 
 
 
 
Jeśli chodzi o sprzęt to pojawiły się nowości firmy Daiwa – model wędziska Emcast oraz kołowrotek Cast'izm. Ciekawą linię sygnalizatorów można było zobaczyć na stoisku Monster Fishing. Duże zainteresowanie wywołały ekspozycje Jet Fish, Nash, Imperial Baits, Delta Baits. Dwa nowe smaki kulek proteinowych zaprezentował Bandit Carp, a zwycięzcy WCC, na swoim stoisku, czyli Baitbox.pl pokazali m.in. echosondy Raymarine – Dragonfly 7” oraz nowe kołowrotki Big Pit do dalekich rzutów firmy Sonik model Tournos 10000. Największym hitem były jednak kulki Solara o smaku Chilli Club. Zainteresowanie wzbudził również przedstawiciel firmy DAM, który szerokiej publiczności przedstawił nowość na 2015 rok – kołowrotek Quick SLS 570 FS. Na Rybomanii był także i Karp Max. 
 
 
 
 
Jesienna edycja Targów Wędkarskich Rybomania Lublin z całą pewnością nie była jednorazowym incydentem. W branży zwykło się mówić, że sezon rozpoczyna się w Poznaniu. Niewykluczone, że już niebawem wszyscy zgodnie uznają edycję lubelską za jego zakończenie. – Dziękujemy, że tak wiele osób – wystawców, zwiedzających, przedstawicieli mediów, spędziło z nami dwa targowe dni w Lublinie, mieście, które ma szansę stać się jesienną stolicą wędkarstwa – mówi Piotr Kamiński. – Cieszymy się, że tak wielu wspaniałych partnerów podjęło z nami trud promocji wspaniałej pasji, dla której warto organizować wielkiego formatu wydarzenia – pointuje Piotr. 
 
 
 
 
 
 
Druga edycja Rybomania Lublin na pewno odbędzie się jesienią 2015 roku. Kiedy dokładnie, dowiemy się podczas Targów Rybomania w Poznaniu, które trwać będą w dniach 7-8 lutego 2015 roku. Więcej informacji na temat wydarzenia: www.rybomania.com.pl 
Jeżeli chcesz nas poinformować o ważnym wydarzeniu pisz: redakcja@karpmax.pl.

KOMENTARZE

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?

Obserwuj nas

zamknij

ZALOGUJ SIĘ

Zapamiętaj mnie
zaloguj się przez swoje konto na facebooku
facebook
Nie masz konta, zarejestruj się: REJESTRACJA
zamknijMENU
 
Szanowny Użytkowniku
 
Chcielibyśmy Cię poinformować, że z dniem 25.05.2018 r. ulegają zmianie przepisy, na podstawie których przetwarzane są dane osobowe. Będą one dotyczyły wszystkich użytkowników. Zmiany wynikają z istotnych przyczyn, jakie stanowi wejście w życie przepisów europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które nakładają na nas obowiązek dostosowania regulaminu do nowych regulacji prawnych. 
 
Co to jest RODO?
RODO to skrót od Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, inny skrót często spotykany to GDPR (General Data Protection Regulation). Pełna nazwa aktu, który regulować będzie przetwarzanie danych osobowych to: „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
 
Główny cel wprowadzenia RODO to zmniejszenie zróżnicowania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych między poszczególnymi krajami UE oraz zwiększenie zabezpieczeń przetwarzania i ochrony danych osobowych, tak by przepisy prawa nadążały za zmieniającą się technologią.
 
Od kiedy RODO będzie obowiązywać?
27.04.2016 r. Parlament Europejski przyjął w drodze rozporządzenia zmianę prawa o ochronie danych osobowych. Wszystkie kraje Unii Europejskiej, w tym i Polska muszą dostosować swoje prawo do nowych przepisów, które będą bezpośrednio stosowane od 25.05.2018 r.
 
Co to są dane osobowe?
Dane osobowe są to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacja ma charakter osobowy, dopóki jest możliwe ustalenie, kogo ona dotyczy, a sama w sobie nie musi od razu określać tożsamości osoby. Muszą to być zatem informacje, które pozwalają na identyfikację, odróżnienie od innych, wskazują na osobę, jak również te informacje, które są źródłem wiedzy o osobie wyodrębnionej spośród innych osób. Warto pamiętać, że dane osobowe możemy znaleźć nie tylko w dowodzie osobistym czy paszporcie. Danymi będą również numer telefonu czy adres e-mail, a więc informacje, które często nie są chronione z należytą starannością.
 
 
Administrator danych oraz informacje kontaktowe
Administratorem danych jest Centrum Promocji Wędkarstwa Karpiowego Przemysław Mroczek; ul. Monte Cassino 6; 75-412 Koszalin. REGON: 330870429; NIP: 669-156-30-44. W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: k.matejek@karpmax.pl
 
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Twoje dane osobowe przetwarzamy do następujących celów:
 

Okres przez który dane będą przetwarzane
 
Komu przekazujemy
 
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą. 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, natomiast podanie danych w celu zarejestrowania na portalu lub po dokonaniu zakupu w sklepiku jest niezbędne. Konsekwencją odmowy będzie brak możliwości założenia konta lub realizacji zamówienia.  
 
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego  dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
 
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.