Zawody pod nazwą Miting Polskich Drużyn Karpiowych-Karpiarze Martynce rozegrają się w dniach 26-30 czerwca 2013 r. Jak już wspomnieliśmy będą miały charakter charytatywny. O Martynie Spaszewskiej i o akcji przekazywania 1% dochodu pisaliśmy już wielokrotnie, nie mniej jednak odsyłamy do strony www.martynkaspaszewska.boo.pl.
Wpisowe od drużyny wynosi 300 zł, a za asystenta trzeba dodatkowo dopłacić 40 zł. Zgłoszenie można kierować na adres karpiarzemartynie@wp.pl.
W zgłoszeniu należy podać:
-Imię i nazwisko drużyny oraz asystenta (jeśli taki będzie).
-Nazwę klubu (jeśli taka jest)
-Telefon kontaktowy kapitana drużyny
-E-mail kontaktowy kapitana drużyny.
-Adres korespondencyjny kapitana drużyny.
-Rozmiar koszulek kapitana / partnera / asystenta
Wpisowe należy wpłacać na rachunek:
Okręg PZW Opole
WKS Gobio Namysłów
Nr konta: 33 8890 0001 0034 9776 2000 0001
z dopiskiem: „KARPIARZE MARTYNCE”
Lista startowa zawodników jest na bieżąco aktualizowana na stronie internetowej organizatora www.namyslow.pzw.org.pl. O zakwalifikowaniu do zawodów decyduje kolejność zgłoszeń. Dodatkowo organizator rezerwuje 10 stanowisk dla drużyn reprezentujących sponsorów.
Organizator zapewnia (w cenie wpisowego):
1. Poczęstunek na rozpoczęcie zawodów (piwko, udźce pieczone, prosiak, muzyka, wyświetlanie filmów DVD pierwszego dnia).
2. Koszulki imprezy i inne materiały promocyjno-reklamowe.
3. Cenne nagrody - przewidywana pula nagród wyniesie około 15 tys. zł. Pula nagród może się zmienić i będzie uwarunkowana od ilości startujących drużyn oraz sponsorów zawodów.
Podział wpisowego wygląda następująco:
- 67% dochodu przeznaczone będzie na leczenie i rehabilitację Martynki Spaszewskiej
- 33% dochodu przeznaczone będzie na koszty organizacyjne (sędziowie, posiłki na otwarcie i zakończenie, zaproszenia, podziękowania, puchary, sprzątanie, plakietki, koszulki, upominki)
Harmonogram zawodów:
26.06.2013 r. - dzień pierwszy
Godziny od 14.00 do 17.00 rejestracja zawodników.
17.00 uroczyste otwarcie, poczęstunek,
18.00 licytacja sprzętu i innych rzeczy przekazanych od sponsorów na rzecz rehabilitacji Martynki. Wyświetlanie filmów DVD, tańce, impreza do białego rana.
27.06.2013r. - dzień drugi.
8.00 – losowanie stanowisk,
10.00 – 15.00 wejście na stanowiska, sondowanie, znakowanie, nęcenie,
15.00 – rozpoczęcie zawodów
28.06.2013r. - dzień trzeci
Czas trwania zawodów
29.06.2013r. - dzień czwarty
Czas trwania zawodów
30.06.2013 r. – dzień piąty
Godzina 9.00 koniec łowienia
12.00 zakończenie zawodów, wręczenie pucharów, nagród i podziękowań, zdjęcie grupowe.
Z pełnym Regulaminem można się zapoznać – TU. .