MENU

wystaw ocenę:
12345
Zasiadka na Starym Stawie

Postanowiliśmy z chłopakami wybrać się od środy do niedzieli na Stary Staw. Zarezerwowaliśmy stanowisko nr 7 i 8, są to Nasze najlepsze miejscówki, były tam miejsca płytkie oraz głębsze. Pogoda zapowiadała się bardzo ładna.

W środę postanowiłem być na Starym Stawie o godzinie 8. Reszta chłopaków miało do mnie dojechać po pracy. Wybrałem stanowisko 7. Przez to, że pogoda była bardzo ładna, najpierw rozłożyłem wędki, wsypałem do trzech wiaderek konopie, kukurydze, kulki oraz zalełem boosterami. Pierwszy zestaw postanowiłem wybrać smak pop up halibut, drugi pop up łosoś czosnek a trzeci kukurydza z pop upem.Wszystkie kulki były oczywiście mojej ulubionej firmy Carrum. Dwa zestawy wywiozłem na wprost przy drugim brzegu, a trzeci z lewej strony, gdzie znajduje się zagłębienie. Rozłożyłem namiot oraz reszte sprzętu i pozostało mi czekać. Z tego czekania niestety przysneło mi się na słoneczku i obudziłęm się lekko przypalony…Postanowiłem się przejsć na wał który otacza łowisko i z którego bardzo dobrze widać gdzie się ryby wygrzewają. Najwięcej ryb było na stanowisku nr 8 ale były to karpie w przedziale od 3 do 5 kg. O godzinie 16 przyjechał na stanowisko nr 8 kolega Mariusz. Pomogłem mu się rozłożyć i niedługo po nim przyjechał do mnie Przemo. Ostatni po 19 do Mariusza dojechał Seba. Postanowiłem wywieść nowe zestawy. Kulki zostawiłem te same i miejsca też. Pierwsze branie było u Mariusza. Wyciągnął pieknego suma o wadze nie całej 9 kg, później Przemo wyciąnał karpia, który miał około 5kg. O godzinie 22 zrobiliśmy na Naszym stanowisku grilla i czekaliśmy na kolejne ryby. Mario i Seba koło 24 poszli do swoich namiotów, a MY czekaliśmy J Zrobiła się późna godzina 2 w nocy i zmęczenie Nas też niestety dopadło. Zaczęliśmy chować wszystko, aż tu nagle na mojej lewej wędce odjazd. Szczęśliwy zaciełem rybę i udało mi się ją doholować do brzegu, ryba miała 15,300kg. Byłem bardzo szczęśliwy, a wzięła na kulkę, która w tym roku mi już sporo ryb przyniosła…… był to halibut. Ryba trafiła do wody, szybkie wywiezienie zestawu w lewo na dołek i spać poszliśmy. O godzinie 2 znowy odjazd z tego samego miejsca ale tym razem karp 7,200 kg. O Godzinie 5 Przema sygnalizator się załączył. Wyciągnął rybę, która miała 7kg. Nocka była udana ale nie raz tak jest, że pierwsza nocka udana a reszta….

Kolejny upalny dzień, zestawy zostały wywiezione w te same miejsca i czekamy. Szukaliśmy miejsc, gdzie można się schować przed tym słońcem i siedzieliśmy tak cały dzień. Nie dziwiło Nas to, że ryba w dzień nie chciała brać więc nawet zestawów nie wyjmowaliśmy z wody. Na wieczór tylko zmienialiśmy przynęte. Tej nocy postanowiłem zostawić zestawy w tych samych miejscach i na te same smaki. Przemo miał tej nocy jedno branie i niestety spinke.

W piątek rano 1 zestaw zostawiłem z lewej strony w dole na pop up halibut, drugiego zmieniłem na krab banan i wywiozłem przed płycizne a trzeci pop up scopex brzoskwinia i zestaw położyłem pod gałęziami. Do każdego zestawu dodawałem garść kukurydzy, pelletu, konopi oraz pokruszone kulki.

Niestety kolejny dzień i noc bez brania. Nie tylko u Nas były takie rezultaty ale na całej wodzie też ryba nie brała i nie tylko na tej wodzie ale wszędzie.

Niestety ale czas mijał coraz szybciej, a ryby było tyle samo co pierwszej nocy…Tego dnia miała przyjechać do mnie moja Żona z pieskiem Molly. Udało mi się ją namówić na nockę JCiągle towarzyszyły nam upały, a w sobote było najgorzej, strasznie duszno. Po południu przyjechała Żona z Naszym pieskiem. Zrobiliśmy grilla, Przemo zajął namiot w którym mieliśmy kulki itd. Zrobiliśmy tam porządek żeby mógł się zmieścić z łóżkiem. Godzina 21, czas zmienić zestawy i miejsca. To była ostatnia szansa na rybę. Pierwszy zestaw na dołek z lewej strony na około 2m i zawiesiłem tam pop up halibut, drugi zestaw na kulkę kukurydzianą i zawiozłem go koło suchych gałęzi z drugiej strony na głębokości około 1,30m, a trzeci przed trzcinami na smak łosoś czosnek też tam było koło 1.30m. Poszliśmy spać o 23. Godzinę później miałem odjazd na drugim zestawie, niestety po krótkim holu ryba spieła się w zielsku… wywiozłem zestaw w te same miejsce. Przemo miał jeszcze dwie ryby, które mu się spieły też na zielsku.

W niedziele rano musieliśmy się szybko zwijać bo niestety burza się zbliżała, a wiecie sami, że nie fajnie pakować się w deszczu. Dzięki chłopaki za zasiadkę, było super, tylko szkoda że ryby nie żerowały tak jak by się chciało J

KOMENTARZE

Możesz komentować bez logowania.
usuńODPOWIADASZ NA:
max 1000 znaków (0)
max 60 znaków (0)
Wydawca portalu nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy.
Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną.
Chcesz być powiadamiany o nowych komentarzach w tej dyskusji?

Obserwuj nas

zamknij

ZALOGUJ SIĘ

Zapamiętaj mnie
zaloguj się przez swoje konto na facebooku
Nie masz konta, zarejestruj się: REJESTRACJA
zamknijMENU

Szanowny Użytkowniku

Chcielibyśmy Cię poinformować, że z dniem 25.05.2018 r. ulegają zmianie przepisy, na podstawie których przetwarzane są dane osobowe. Będą one dotyczyły wszystkich użytkowników. Zmiany wynikają z istotnych przyczyn, jakie stanowi wejście w życie przepisów europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które nakładają na nas obowiązek dostosowania regulaminu do nowych regulacji prawnych.

Co to jest RODO?
RODO to skrót od Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, inny skrót często spotykany to GDPR (General Data Protection Regulation). Pełna nazwa aktu, który regulować będzie przetwarzanie danych osobowych to: „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

Główny cel wprowadzenia RODO to zmniejszenie zróżnicowania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych między poszczególnymi krajami UE oraz zwiększenie zabezpieczeń przetwarzania i ochrony danych osobowych, tak by przepisy prawa nadążały za zmieniającą się technologią.

Od kiedy RODO będzie obowiązywać?
27.04.2016 r. Parlament Europejski przyjął w drodze rozporządzenia zmianę prawa o ochronie danych osobowych. Wszystkie kraje Unii Europejskiej, w tym i Polska muszą dostosować swoje prawo do nowych przepisów, które będą bezpośrednio stosowane od 25.05.2018 r.

Co to są dane osobowe?
Dane osobowe są to wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacja ma charakter osobowy, dopóki jest możliwe ustalenie, kogo ona dotyczy, a sama w sobie nie musi od razu określać tożsamości osoby. Muszą to być zatem informacje, które pozwalają na identyfikację, odróżnienie od innych, wskazują na osobę, jak również te informacje, które są źródłem wiedzy o osobie wyodrębnionej spośród innych osób. Warto pamiętać, że dane osobowe możemy znaleźć nie tylko w dowodzie osobistym czy paszporcie. Danymi będą również numer telefonu czy adres e-mail, a więc informacje, które często nie są chronione z należytą starannością.

Administrator danych oraz informacje kontaktowe
Administratorem danych jest Centrum Promocji Wędkarstwa Karpiowego Przemysław Mroczek; ul. Monte Cassino 6; 75-412 Koszalin. REGON: 330870429; NIP: 669-156-30-44. W sprawie swoich danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: k.matejek@karpmax.pl

Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Twoje dane osobowe przetwarzamy do następujących celów:

Okres przez który dane będą przetwarzane

Komu przekazujemy

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody nie pociąga żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą.
W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne, natomiast podanie danych w celu zarejestrowania na portalu lub po dokonaniu zakupu w sklepiku jest niezbędne. Konsekwencją odmowy będzie brak możliwości założenia konta lub realizacji zamówienia.

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego  dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.